A VW service employee refills AdBlue® into a VW vehicle – Volkswagen operating fluids
A VW service employee refills AdBlue® into a VW vehicle – Volkswagen operating fluids
A VW service employee refills AdBlue® into a VW vehicle – Volkswagen operating fluids
A VW service employee refills AdBlue® into a VW vehicle – Volkswagen operating fluids

Jie apsaugo nuo rūdžių, karščio ir nuosėdų – daugiau apie mūsų originaliuosius eksploatacinius skysčius ir AdBlue®

Jie apsaugo nuo rūdžių, karščio ir nuosėdų – daugiau apie mūsų originaliuosius eksploatacinius skysčius ir AdBlue®

Jie apsaugo variklį, perduoda stabdymo jėgą, užtikrina aiškų matomumą ir valo orą. Atraskite mūsų originaliuosius Volkswagen eksploatacinius skysčius, tokius kaip AdBlue®, aušinimo skystis, stiklų apiplovimo skystis ir stabdžių skystis.

Jie apsaugo variklį, perduoda stabdymo jėgą, užtikrina aiškų matomumą ir valo orą. Atraskite mūsų originaliuosius Volkswagen eksploatacinius skysčius, tokius kaip AdBlue®, aušinimo skystis, stiklų apiplovimo skystis ir stabdžių skystis.

Mažesnė emisija mažomis pastangomis

AdBlue® yra bekvapis karbamido tirpalas. Jis sumažina kenksmingų azoto oksidų kiekį dyzelinių variklių išmetamosiose dujose. Ką reikia daryti jums? Tiesiog papildyti AdBlue® po kelių tūkstančių kilometrų.

  • Ekonomiškas:
    Lengvajam automobiliui reikia 1,5–2,8 l AdBlue® 1000 km. Rezervuare, priklausomai nuo modelio, telpa nuo 11 iki 19 l.
  • Paprasta papildyti:
    Klauskite jūsų Volkswagen partnerio, naudokite mūsų papildymo bakelį arba privažiuokite prie specialiosios kolonėlės degalinėje.
  • Kontroliuojamos sąnaudos:
    AdBlue® sąnaudos priklauso nuo jūsų vairavimo stiliaus. Vairuotojai, kurie važiuoja sportiškai, turi papildyti dažniau.
  • Parengtas beveik bet kokiai temperatūrai:
    Automatinė šildymo sistema užtikrina, kad AdBlue® būtų tinkamos darbo temperatūros. Svarbu: nepripildykite į AdBlue® rezervuarą aušinimo skysčio arba kitų skysčių.

Technologija bake

Volkswagen modeliai su AdBlue®.

Be jų mažos NOx emisijos, modelius su AdBlue® galima atpažinti pagal atskirą pripildymo angą. Priklausomai nuo modelio, ji yra prie dyzelino pripildymo nagos, bagažo skyriuje arba variklio skyriuje, nes AdBlue® kaip eksploatacinis skystis turi būti pripildomas atskirai.

Three silver VW cars and detailed views of the AdBlue® filler necks on different locations at the rear or at the side

Papildymo patarimai

A VW service employee refills AdBlue® into a VW vehicle in a workshop after a warning signal indicated

Papildykite AdBlue®

Priklausomai nuo jūsų vairavimo stiliaus ir modelio, jūsų Volkswagen vidutiniškai sunaudoja 1,5–2,8 l AdBlue® 1000 km. Įspėjamasis signalas rodo, kad jūs turite papildyti, iš anksto prieš 2400 km ir 1000 km.

Equipment for refilling AdBlue® – VW AdBlue® Service

AdBlue® paslauga

Patogu, greita, prieinama
Taupykite laiką ir pinigus, tačiau netaupykite aukodami savo patogumą: AdBlue® paslauga. Mes patikrinsime ridos atsargą ir, jeigu reikia, vėl pripildysime rezervuarą.

VW coolant additive G13 is filled into a Volkswagen

Originalusis Volkswagen aušinimo skysčio priedas G13

Maksimali apsauga su maksimalia galia

Mūsų aušinimo skystis puikiai veikia net esant didelėms apkrovom, pavyzdžiui, žemesnės nei -40 °C temperatūros sąlygomis. tuo pačiu metu pažangioji receptūra apsauga nuo nuosėdų, korozijos, rūgščių ir turi apsaugos nuo šalčio savybių. Taip pat tinka automobiliams su visiškai aliumininiais varikliais.

Įspėjamosios lemputės: Variklio aušinimo sistemos sutrikimas
Red VW warning light: Coolant level too low, temperature too high or defective coolant system

Per žemas aušinimo skysčio lygis, per aukšta temperatūra arba sutriko aušinimo sistema

  • Dega:
    papildykite aušinimo skysčio, per aukšta temperatūra arba sutriko aušinimo sistema.
  • Mirksi:
    sutriko aušinimo sistema.

Temperatūros rodyklė įspėjamojoje zonoje?
Sustokite, išjunkite variklį ir palaukite, kol jis atvės. Patikrinkite aušinimo skysčio lygį. Tik tuomet važiuokite toliau.

Temperatūros rodyklė normaliojoje zonoje?
Patikrinkite atvėsusio variklio aušinimo skysčio lygį ir, jeigu reikia, papildykite aušinimo skysčio. Lygis tvarkingas? Dėmesio – sutrikimas! Nevažiuokite toliau, kreipkitės į savo serviso partnerį.

Red VW warning light: Defective engine coolant system

Variklio aušinimo sistemos sutrikimas

Nevažiuokite toliau! Kreipkitės profesionalios pagalbos.

Blue VW warning light: Coolant temperature with a natural gas or liquefied petroleum gas engine too low

Gamtinėmis dujomis arba suskystintomis dujomis varomo variklio aušinimo skysčio temperatūra per žema

Venkite didelių apsisukimų ir didelės variklio apkrovos.

Kovoja su purvu. Apsaugo jūsų automobilį.

Originalusis Volkswagen stiklų apiplovimo skystis

Su mūsų stiklų apiplovimo skysčio koncentratu jūs visuomet išsaugosite aiškų matomumą. Jis taip pat apsaugo jūsų priekinį stiklą ir stiklų apiplovimo sistemą nuo šalčio ir nuosėdų, nepalikdamas dėmių ant dažų dangos. Ar žinojote, kad yra sezoninių skirtumų? Žiemą naudokite koncentratą su apsauga nuo šalčio.

Aiškus kelio matomumas

Su mūsų „Aero“ stiklo valytuvų šluostikliais jūs turėsite aiškų matomumą lyjant ir sningant. O dėl jų aerodinaminės formos be lankų taip pat ir važiuodami dideliu greičiu.

Volkswagen Genuine Aero Wiper Blades

Asmeninis jūsų stabdžių sistemos standartas.

Originalusis Volkswagen stabdžių skystis

Apsauga ekstremalaus šalčio ir ekstremalios apkrovos sąlygomis, didesnis keitimo intervalas: mūsų stabdžių skystis buvo sukurtas kartu su jūsų stabdžių sistema ir ne tik atitinka standartą, o nustato savo – VW standartą 501.14.

A VW service employee changes the brake fluid of a VW car
  • Apsaugo medžiagas:
  • Nedaro poveikio sandarikliams. Užkerta kelią vamzdelių ir cilindrų rūdijimui.
  • Puikus efektyvumas šalčio sąlygomis:
    Suteikia galimybę eksploatuoti net žemesnė nei -40 °C temperatūros sąlygomis.
  • Ilgesnis techninės priežiūros intervalas:
    Naujuose Volkswagen automobiliuose pratęsia pirmąjį techninės priežiūros intervalą iki trejų metų.

Dažnai užduodami klausimai apie stabdžių skystį

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there