Patikrinkite, ar Jūsų automobilis yra susijęs
Informacija apie EA189 dyzelinius variklius
Įveskite savo automobilio identifikavimo numerį (VIN)
Atkreipkite dėmesį: patikra išskirtinai nustato, ar jūsų Volkswagen automobilis arba Volkswagen komercinis automobilis yra susijęs su technine NOx priemone. Paklausime neatsižvelgiama į automobilius, kurie buvo parduoti JAV ir Kanadoje.
Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.
Kas yra VIN?
VIN yra vienareikšmiškas automobilio identifikavimo numeris (VIN). Jūs galite rasti 17 ženklų numerį automobilio registracijos liudijime ir apatinėje priekinio stiklo srityje.
Mums svarbus kiekvienas klientas
Vykdant atšaukimo akciją mums rūpi žymiai daugiau nei vien tik varikliai. Mums rūpi kiekvienas atskiras klientas. Štai kodėl mes jau sėkmingai perdarėme šimtus tūkstančių Volkswagen automobilių. Bet ne tik tai: mes kūrėme, bandėme ir tikrinome. Po griežtų bandymų serijos kiekvieną iš mūsų parengtų techninių sprendimų leido taikyti Vokietijos Federalinė automobilių transporto žinyba (KBA).
Tai reiškia, kad dabar mes galėsime perdaryti kiekvieną susijusį dyzelinį variklį Lietuvoje. Visi Volkswagen klientai, kurių automobiliai ligi šiol dar nebuvo perdaryti, netrukus turi gauti apie tai informaciją paštu. Dėkojame jums už kantrybę ir lojalumą mūsų markei. Ateityje mes ir toliau dirbsime visą parą, kad atstatytumėme jūsų pasitikėjimą Volkswagen marke. Ir būsime 100 % patenkinti tik tuomet, kai mūsų klientai vėl bus 100 % patenkinti Volkswagen marke.
Nes mums svarbus kiekvienas klientas.
Klausimai ir atsakymai
Šiame puslapyje pateikti klausimai ir atsakymai apie einamuosius Volkswagen patobulinimus. Ši informacija reguliariai atnaujinama. Ji susijusi išskirtinai su vykstančiu netikslių CO2 reikšmių tam tikruose automobilių modeliuose nagrinėjimu ir technine NOx priemone.
Dažnai užduodami klausimai apie NOx
Ką turi daryti klientas, pirkdamas naudotą automobilį, kuriame dar nebuvo atnaujinta programinė įranga?
Kokių teisių turi klientai pagal Pasitikėjimo didinimo priemones?
Kokiu būdu pirmiausia bus susisiekiama su klientais, kurie yra susijusių automobilių savininkai?
Aš esu susijusio automobilio savininkas ir gyvenu vienoje iš 27 Europos Sąjungos šalių. Aš nusprendžiau nedalyvauti programinės įrangos atnaujinimo įgyvendinime. Ar man leidžiama ir toliau važinėti Vokietijoje (pvz., atostogų metu)?
Aš esu susijusio automobilio savininkas ir gyvenu vienoje iš 28 Europos Sąjungos šalių. Aš nusprendžiau nedalyvauti programinės įrangos atnaujinimo įgyvendinime. Kas bus, jei aš persikeliu nuolat gyventi į šalį, kurioje techninė priemonė yra privaloma, ir noriu pasiimti savo automobilį su savimi?
Kodėl komunikuojama, kad Vokietijos Federalinė automobilių transporto žinyba leido taikyti 100 % techninių sprendimų, tačiau aš dar negavau laiško iš Volkswagen?
Mano automobilis yra susijęs, ar aš turiu pristatyti jį į dirbtuves?
Kodėl mano automobiliui reikia techninės priemonės?
Kaip aš galiu susitarti dėl termino techninei priemonei pritaikyti?
Ar po techninės priemonės atlikimo aš gausiu patvirtinimą iš Volkswagen partnerio, ir ką man daryti, jei aš jį pamesčiau?
Į ką aš turiu kreiptis, jeigu po techninės priemonės atlikimo mano automobilyje yra problema?
Mano automobilis yra susijęs, ar aš galiu ir toliau juo naudotis?
Mano automobilis yra susijęs, kas mane informuos apie kitus žingsnius?
Mano automobilis yra susijęs, ar tai man sukels išlaidų?
Kada aš gausiu išsamesnę informaciją?
Kas tiksliai vyko ant bandymų stendo ir kaip?
Kurios reikšmės pagal valdžios institucijų išvadas nukrypsta nuo patvirtintų reikšmių?
Ar yra susiję varikliai su EU 6 emisijos standartu?
Ar Volkswagen benzininiai varikliai taip pat susiję su emisijos problemomis?
Kaip naudotų automobilių pardavėjai gali atpažinti, kad automobilis jau perdarytas? Ar yra specialusis žymėjimas automobilyje?
Ar dėl perjungimo panaudojimo gali būti pažeistas automobilis?
Ar perdarymas gali būti atliktas bet kurioje Volkswagen partnerio įmonėje visame pasaulyje?
Ar perdarymas yra nemokamas?
Ar suplanuota rinkoje taikoma gamintojo priemonė taikoma visiems susijusiems automobiliams?
Ką tiksliai numato susitarimai su JAV valdžios institucijomis?
Kokią reikšmę turi susitarimas su JAV valdžios institucijomis klientams Lietuvoje?
Ką reiškia šios Volkswagen Pasitikėjimo didinimo priemonės?
Kokios markės siūlo Pasitikėjimo didinimo priemones ir kokie modeliai yra
susiję?Kam galioja Pasitikėjimo didinimo priemonės?
Kokias dalis apima Pasitikėjimo didinimo priemonės?
Kokios yra Pasitikėjimo didinimo priemonių taikymo sąlygos?
Ar Pasitikėjimo didinimo priemonės galioja taip pat galioja, jeigu mano automobiliui jau atlikta techninė priemonė?
Dažnai užduodami klausimai apie CO2
Kokio dydžio lygio yra nurodytų CO2 reikšmių nukrypimai nuo vėliau išmatuotų reikšmių?
Kokios pasekmės laukia klientų?
Ar reikia tikėtis techninių perdarymų ar programinės įrangos atnaujinimų susijusiuose modeliuose?
Mano automobilio sąnaudos yra ženkliai didesnės, nei nurodyta automobilio dokumentuose ir kataloguose. Kaip jūs tai paaiškintumėte? Ar oficialūs bandymų rezultatai yra niekam nereikalinga informacija?
Faktai apie dyzelinių variklių emisiją
Sužinokite apie visus svarbius faktus iš trumpųjų vaizdo įrašų: nuo perjungimo logikos funkcionavimo ir suplanuotų korekcinių priemonių iki susitarimo dėl termino jūsų Volkswagen partnerio įmonėje.
Čia mes jums parodysime, kaip žingsnis po žingsnio kenksmingosios medžiagos pašalinamos iš dyzelinio variklio išmetamųjų dujų, kad būtų laikomasi reikalavimų viso pasaulio rinkose.
Sužinokite, kodėl automobilyje aktyvuojamas specialus bandymų stendo režimas, kuris iškviečia išmetamųjų dujų bandymui skirta profilį, kai automobilis yra ant bandymų stendo.
Pamatykite, kokios priemonės taikomos tam tikriems variklio tipams. Čia pateikiama informacija apie tai, kada pakanka tiesiog įdiegti naują variklio valdymo programinę įrangą, ir kada reikia atlikti techninę priemonę.
Sužinokite, kada jūs galėsite susitarti dėl termino nemokamam jūsų automobilio perdarymui, ir kaip akcija vyks jums kaip klientui.
Kontaktai
Ar turite klausimų apie esamą situaciją Volkswagen bendrovėje ar apie savo automobilio būklę? Mūsų klientų aptarnavimo skyrius džiaugsis, galėdamas padėti.
Nesivaržydami siųskite mums elektroninį laišką:
kundenbetreuung@volkswagen.de
Raskite kelią iki savo artimiausios Volkswagen partnerio įmonės.
Raskite savo Volkswagen partnerio įmonę
Jūsų kelias iki jūsų artimiausios Volkswagen komercinių automobilių partnerio įmonės.
Raskite savo Volkswagen komercinių automobilių partnerio įmonę