„Volkswagen AG“ Teisinis pranešimas ir teisiniai tekstai
Čia rasite informacijos apie „Volkswagen AG“ – atsakingą toliau nurodyto šios interneto svetainės turinio ir pasiūlymų teikėją.
Teisinis pranešimas
Customer Interaction Center (CIC)
„Customer Interaction Center“ (CIC) atsakingas už sritį „Pagalba dėl programų ir skaitmeninių paslaugų“. CIC suteiks jums galimybę kreiptis į CIC ir išsiaiškinti klausimus, susijusius su mūsų skaitmeninėmis paslaugomis ar programomis.
Jeigu Jūsų transporto priemonė palaiko „Car2X“ funkciją, ją aktyvavus Jūsų transporto priemonė galės dalytis svarbia informacija apie eismą, pvz., apie avarijas ar spūstis, su kitais kelių eismo dalyviais arba transporto infrastruktūra tiek, kiek „Car2X“ funkcionalumas palaiko šias paslaugas.
Duomenų rinkimas automatinio vairavimo srities plėtrai
Automatinėms važiavimo funkcijoms, vystymui ir apsaugai yra reikalinga reikšmingo dydžio duomenų bazė, sudaryta iš kuo daugiau eismo scenarijų, pagrįstų tikromis kelionėmis. Duomenų įkėlimas, jeigu Jūsų transporto priemonė palaiko šią funkciją, gali būti suaktyvintas arba išjungtas tiesiogiai privatumo nustatymuose, naudojant slankiklį „Automatinio važiavimo vystymas“.
Su „We Charge Feature App“ interneto svetainėms galite nemokamai naudotis įvairiomis interneto svetainėms pritaikytomis funkcijomis ir paslaugomis, susijusiomis su elektromobilių įkrovimu. Ypač vietinių įkrovimo taškų paieška ir maršrutų planavimo priemonė pasirinktai transporto priemonei, kuri atsižvelgia į maršrute esančius įkrovimo taškus.
Klientu apkalpošanas centra (Customer Interaction Center — CIC) lietošanas privātuma politika
A. Duomenų valdytojas
Dėkojame, kad naudojatės klientų veiklos centro paslauga. Už CIC atsakingas biuras ir čia aprašytą duomenų tvarkymą prižiūrintis duomenų valdytojas yra „Volkswagen AG“, Berliner Ring 2, 38440 Volfsburgas, Vokietija, vw@volkswagen.de, įtrauktas į Braunšveigo apygardos teismo įmonių registrą Nr. HRB 100484 (toliau – „Volkswagen AG“). Toliau pateikiame informaciją, kaip renkami, tvarkomi ir naudojami jūsų duomenys, jums naudojantis CIC paslauga.
B. Privačių klientų asmens duomenų tvarkymas naudojant CIC
I. Tvarkymas naudojantis svetaine „Programėlių ir skaitmeninių paslaugų žinynas“
Kai naudojatės mūsų svetaine, mes tvarkome toliau nurodytus su jumis susijusius žurnalo failus, pagal kuriuos negalima nustatyti jūsų tapatybės: slapuko ID, neleidžiantį daryti jokios išvados apie jūsų IP adresą, naudojamą operacinę sistemą, naudojamą žiniatinklio naršyklę ir nustatytą ekrano skiriamąją gebą, apsilankymo datą ir laiką, aplankytus mūsų svetainės puslapius ir svetainę, iš kurios lankotės pas mus, taip pat prietaiso, kurį naudojate patekdami į svetainę, IP adresą. Šie duomenys yra tvarkomi pagal BDAR 6 str. 1 d. f) p., turint teisėtą interesą – siekį tinkamai rodyti jums mūsų svetainę. Duomenys yra šalinami po 30 dienų.
Kalbant apie svetainės prieglobą, kaip tvarkytojas paslaugas mums teikia „Amazon Web Services, Inc.“ (toliau – AWS), 410 Terry Ave. Šiaurės Siatlas, WA 98109, JAV. AWS šifruoja duomenis pagal su mumis sudarytas sutartis ir tvarko juos išimtinai Europos Sąjungoje esančiuose duomenų serveriuose. AWS yra įsikūrusi Jungtinėse Valstijose, todėl negalima atmesti galimybės dėl prieigos prie duomenų (jų skaitymo) iš JAV. Siekiant užtikrinti tinkamą jūsų asmens duomenų apsaugą, buvo sudaryta atitinkama ES standartinė duomenų apsaugos sutartis. ES standartines sutarčių sąlygas galite atsisiųsti čia: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Savo svetainėje „Volkswagen AG“ taip pat naudoja įvairius slapukus. Slapukai – tai maži failai su konfigūravimo informacija, kurie yra įrašomi jūsų galutiniame prietaise. Slapukai skirstomi į tris pagrindines kategorijas. Vadinamieji funkciniai slapukai yra naudojami svetainės funkcionalumui užtikrinti, vadinamieji patogumo slapukai padidina patogumą naudojantis svetaine, pvz., išsaugo jūsų kalbos nustatymus, o vadinamieji sekimo slapukai yra naudojami pseudoniminiam naudotojo profiliui sukurti. CIC puslapiuose „Volkswagen AG“ naudoja tik funkcinius slapukus. Funkcinių slapukų tvarkymas yra būtinas siekiant užtikrinti jums galimybę naudotis svetaine (žr. BDAR 6 str. 1 d. b) p.).
II. Užklausų tvarkymas, klientų aptarnavimas ir savitarna
1. Duomenų tvarkymas nagrinėjant užklausas ir teikiant klientų aptarnavimo paslaugas
Jūs galite kreiptis į CIC ir pateikti užklausą dėl mūsų skaitmeninių paslaugų, programėlių, produktų ar kitų paslaugų (paštu, el. paštu arba telefonu). Tokiu atveju mes tvarkome jūsų asmens duomenis (vardą, el. pašto adresą, adresą, tel. numerį, šalį ir kalbą) jūsų užklausos nagrinėjimo ir kliento aptarnavimo tikslais. Kad išnagrinėtume jūsų individualius prašymus, mes taip pat galime tvarkyti papildomus duomenis, tokius kaip sutarties duomenys (jūsų sutarties ir kliento numeriai, duotas sutikimas), operacijos duomenys (užsakymo ir sąskaitos faktūros duomenys), transporto priemonės duomenys (transporto priemonės identifikavimo numeris, pirminė registracija, informacija apie įrangą), transporto priemonės naudojimo duomenys (rida, kelionių žurnalas, skysčių lygis), paslaugų duomenys (pvz., transporto priemonės perdavimo / paėmimo data, pakaitinis automobilis), techninės įrangos duomenys (įrenginio tipas, įrenginio gamintojas, įrenginio serijos numeris), programinės įrangos duomenys (pvz., programinė-aparatinė įranga, operacinė sistema, programėlės versija), IT naudojimo duomenys (registracija paslaugoms gauti, funkcijų naudojimas) ar mokėjimo duomenys (banko duomenys). Jei susisieksite su mumis pakartotinai, mes taip pat tvarkysime esamą informaciją, susijusią su jūsų ankstesnėmis užklausomis. Jei jūs turite „Volkswagen“ ID, mes tvarkysime asmens duomenis, įrašytus jūsų „Volkswagen“ ID naudotojo paskyroje ir susijusiose paslaugose, tokius kaip paskyros informacija (pvz., pageidaujamas partneris), operacijos duomenys (pvz., apmokestinimo procesai), sutarties duomenys (pvz., patvirtintos sąlygos), IT naudojimo duomenys (pvz., paskutinis prisijungimas prie paslaugų ar funkcijų naudojimas) (žr. BDAR 6 str. 1 d. b) p.), kad, jei reikėtų, galėtume užtikrinti tinkamą klientų aptarnavimą. Daugiau informacijos apie tai galima rasti atitinkamos paslaugos privatumo politikoje. Paslaugas, kurioms užsiregistravote, galite peržiūrėti „Volkswagen“ ID portale naudodami savo „Volkswagen“ ID.
Siekdami pagerinti klientų aptarnavimą ir tobulinti verslo procesus, taip pat kliento funkciją, susijusią su užklausa serviso partneriui dėl termino, optimizuoti kliento gaunamą naudą ir pašalinti gaminio trūkumus, tvarkome jūsų užklausos serviso partneriui dėl techninės priežiūros termino duomenis (pvz., transporto priemonės identifikavimo numerį, techninės priežiūros reikalingumo kategoriją, jūsų užklausos dėl termino išsiuntimo datą, jūsų pasirinktą serviso partnerį ir informaciją dėl sutarto techninės priežiūros termino). Be to, atitinkamas serviso partneris mums perduoda šiuos duomenis: transporto priemonės identifikavimo numeris, užklausos dėl techninės priežiūros termino (užklausos dėl termino gavimo) laikas, susisiekimo laikas ir nukreipimo pabaigos laikas. Mes analizuojame jūsų pirmiau nurodytus duomenis produktų tobulinimo ir su užklausų jūsų serviso partneriui dėl techninės priežiūros laiko susijusios kokybės užtikrinimo tikslu, taip pat siekdami išvengti užklausų nagrinėjimo procedūrų stabdymo arba vėlavimo. Pavyzdžiui, siekdami laiku nustatyti ir pašalinti klaidas, tikriname, ar nėra klaidų perduodant duomenis jūsų serviso partneriui (pavyzdžiui, neišsamūs duomenys arba vėlavimas siunčiant duomenis). Taip galime geriausiai patenkinti kliento pageidavimą dėl termino ir didinti klientų pasitenkinimą skaitmeninėmis paslaugomis.
Be to, minėti duomenys siunčiami už jūsų šalį atsakingam importuotojui procesų valdymo ir tobulinimo tikslais, pavyzdžiui, atliekant kokybės auditus. Toks duomenų tvarkymas grindžiamas pirmiau minėtu mūsų interesu didinti klientų pasitenkinimą mūsų paslaugomis ir savo klientui, naudojantis serviso partnerio paslaugomis, pasiūlyti tinkamą laiką. (BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas). Po penkerių metų minėti duomenys ištrinami. Kaip duomenų tvarkytojus padėti samdome „CARIAD SE“ ir „Amazon Web Services GmbH“.
Mes taip pat tvarkome asmens duomenis iš užklausų, perduotų mums trečiųjų šalių, ypač jūsų šalyje veikiančios prekybos įmonės (importuotojo), vietos „Volkswagen“ atstovybės ir „Volkswagen AG“ patronuojamųjų bendrovių (pvz., „Volkswagen Group Charging GmbH“), jei jūs teikiate užklausas tiesiai tokioms trečiosioms šalims arba jūsų užklausa yra susijusi su mūsų produktais ar paslaugomis ir tokią užklausą galime išnagrinėti tik mes (informaciją apie duomenų apsaugą dalyvaujant tokioms trečiosioms šalims galite rasti atitinkamos trečiosios šalies privatumo politikoje).
Jei gautume iš jūsų užklausą, kuri nepriklauso klientų aptarnavimo sričiai, bet patenka į trečiosios šalies kompetencijos sritį, ar jei negalėtume išnagrinėti jos be tokios trečiosios šalies pagalbos, mes perduosime jūsų užklausą atitinkamai trečiajai šaliai ją užšifravę, jei tai yra būtina jūsų užklausos nagrinėjimo ir klientų aptarnavimo tikslais ar jei tai lemtų greitesnį ir patogesnį nagrinėjimą, remiantis jūsų ir mūsų teisėtu interesu (žr. BDAR 6 str. 1 d. f) p.). Jei tokia trečioji šalis yra įsikūrusi ne Europos ekonominėje erdvėje ir (arba) negalima atmesti galimybės dėl prieigos prie duomenų (jų skaitymo) iš trečiųjų šalių, bus sudaryta atitinkama ES standartinė duomenų apsaugos sutartis, kad būtų užtikrinta reikiama jūsų asmens duomenų apsauga. ES standartines sutarčių sąlygas galite atsisiųsti čia: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Kai naudojatės CIC, mes tvarkome jūsų asmens duomenis tik tiek, kiek tai yra būtina jūsų užklausos nagrinėjimo ir klientų aptarnavimo tikslais (žr. BDAR 6 str. 1 d. b) p.), nebent šioje privatumo politikoje būtų nurodytos kitokios nuostatos dėl paskirų funkcijų ar paslaugų. Tokiu atveju mes saugome jūsų duomenis tiek laiko, kiek yra būtina atitinkamais nurodytais tikslais, kuriais mes tvarkome jūsų duomenis. Atitinkamas duomenų saugojimo laikotarpis gali siekti nuo trijų mėnesių (pvz., pateikus paprastą užklausą ar skundą) iki penkerių metų (pvz., ieškinio ar ginčo atveju) arba dešimties metų (pvz., pateikus reikalavimą atlyginti žalą, susijusią su gamybos sertifikatais).Jei jūsų duomenys yra reikalingi ir yra tvarkomi keliais tikslais, kai tik bus įvykdytas paskutinis konkretus tikslas, jūsų duomenys bus automatiškai ištrinti arba bus nuasmeninti, kad nebūtų galima susieti jų tiesiogiai su jumis.
Nuotolinis palaikymas su AR (papildytos realybės) funkcijomis
Spręsdami savo problemą, per programėlę „TeamViewer-Pilot“, kurią galite nemokamai atsisiųsti iš atitinkamo savo įrenginio operacinės sistemos kūrėjo „App Store“ parduotuvės, turite galimybę naudotis mūsų agento siūlomu nuotoliniu palaikymu su AR (papildytos realybės) funkcijomis. Jei norėtumėte šia galimybe pasinaudoti ir savo įrenginyje esate įsidiegę „TeamViewer Pilot“, galite paleisti programėlę ir, kad patvirtintumėte įgaliojimus, pranešti mūsų agentui 10 ženklų identifikacijos kodą iš programėlės arba leisti jam el. paštu arba SMS atsiųsti hipernuorodą. Tada jums paskambins mūsų agentas ir, kai tik į šį skambutį atsiliepsite, per jūsų įrenginio kamerą prasidės užšifruota tiesioginė transliacija, kurios metu jūsų sutikimu mūsų agentas galės matyti jūsų įrenginio kameros vaizdą, todėl galės jums geriau padėti sprendžiant jūsų problemą (pvz., jei savo transporto priemonės ekrane norėsite pasirinkti tam tikrą nustatymą, mūsų agentas galės jums operatyviau pagelbėti). Jei tai padėtų išspręsti jūsų problemą ir jūs davėte atitinkamą sutikimą, agentas tiesioginę transliaciją gali įrašyti arba naudotis kitomis funkcijomis (pvz., kad suprasti būtų paprasčiau, nustatyti fiksuotą 360° žymeklį ir daryti brėžinius, mainytis failais realiuoju laiku ir leisti matyti ribotą vaizdą agento išorinėje sistemoje arba aktyvinti teksto atpažinimo funkciją).
Įeinantis ir išeinantis tiesioginės transliacijos ryšys jūsų problemos sprendimo ir techninės analizės bei palaikymo tikslais yra protokoluojamas (be kita ko, pagal IT naudojimo duomenis, pvz., ryšio laiką, naudotas programėlės versijas ir pan.). Jei agentas tiesioginės transliacijos metu gali matyti jūsų arba trečiosios šalies asmens duomenis, šie duomenys nėra tvarkomi.
Tiesioginę transliaciją mūsų agentas gali matyti tada, jei tam davėte savo sutikimą (žr. BDAR 6 str. 1 d. a p.), ir tik tol, kol fone esate atsidarę programėlę „TeamViewer-Pilot“. Savo sutikimą (-us) galite bet kada atšaukti arba tiesioginę transliaciją bet kada nutraukti programėlės įrankių juostoje. „Team Viewer“ sesijos duomenys įrašomi tik lokaliai ir laikinai ir ištrinami ne vėliau kaip po 48 val.
Programėle „TeamViewer Pilot“ mums leidžia naudotis „TeamViewer AG“, duomenų tvarkytojas, įsikūręs Vokietijoje. „TeamViewer AG“ asmens duomenis tvarko tik mūsų užsakymu ir pagal mūsų nurodymus, laikydamasi susitarimo dėl asmens duomenų tvarkymo.
2. Duomenų tvarkymas naudojantis savitarnos paslauga
Jei nepageidaujate kreiptis į mus tiesiai, jūs galite naudotis savitarna. Savitarnoje tiesiogiai atsakoma į dažniausiai užduodamus klausimus (DUK), pasiūlant atitinkamą atsakymą į įvesties lauke pateiktą klausimą. Savitarnos įvesties lauke asmens duomenų įvedinėti nereikia – klausimą galima užduoti anonimiškai. Jei savitarnos įvesties lauke įvesite asmens duomenis, prieš atsakydami į jūsų klausimą mes juos ištrinsime, kiek bus įmanoma, išskyrus jūsų vardą, taip pat miesto ir gatvės pavadinimą (to negalima padaryti dėl techninių priežasčių). Šiuo tikslu mes automatiškai nuskaitome jūsų įvestą informaciją ir sistemingai paslepiame skaičių sekas, tokias kaip pašto kodai, namų numeriai ar transporto priemonių identifikavimo numeriai, kad galėtume matyti tik miestą, gatvę ar transporto priemonės seriją, taip pat modelį ir modelio gamybos metus. Taip mes nebegalėsime pagal duomenis atsekti jūsų kaip asmens. Siekdami užtikrinti savitarnos paslaugos kokybę, mes išsaugome kiekvieno naudotojo kiekvienos pateiktos užklausos bendrąjį seanso ID. Tačiau pagal šiuos duomenis mes negalime atsekti jūsų kaip asmens. Toks duomenų tvarkymas yra paremtas mūsų teisėtu interesu (žr. BDAR 6 str. 1 d. f) p.) suteikti jums kuo geresnę paslaugą ir, jei reikia, atsakyti į dažnai užduodamus klausimus (DUK). Visą informaciją, įvestą savitarnos įvesties lauke, mes ištriname po 100 dienų arba vadovaudamiesi teisiniais reikalavimais, pvz., kai tikslas, kuriuo ji buvo renkama, yra nebeaktualus, ir jei ištrynimas neprieštarauja jokiems kitiems įsipareigojimams saugoti duomenis.
3. Informacija apie tvarkytojus
Teikdami CIC paslaugą ir paskiras funkcijas, mes naudojamės kitų teikėjų paslaugomis. Jei paslaugų teikėjai tvarko asmens duomenis mūsų vardu, vadinasi mes su šiais paslaugų teikėjais esame sudarę duomenų tvarkymo sutartį ir esame susitarę su jais dėl reikiamų asmens duomenų apsaugos garantijų. Savo paslaugų teikėjus renkamės atidžiai. Jie tvarko asmens duomenis tik tam, kad galėtų atlikti savo pareigas, ir privalo laikytis mūsų nurodymų pagal sutartį, taip pat naudoja tinkamas technines ir organizacines asmens duomenų apsaugos priemones ir yra nuolat mūsų stebimi.
Nagrinėjant jūsų užklausas klientų aptarnavimo ir reklamos paslaugas mums teikia įmonės „Teleperformance Group Europe, Middle-East and Africa SAS“ (Prancūzija) bei „Salesforce.com EMEA Limited“ (Jungtinė Karalystė), veikiančios kaip duomenų tvarkytojai, kurių debesys veikia Europos Sąjungoje. „Salesforce“ yra įsikūrusi Jungtinėse Valstijose, todėl negalima atmesti galimybės dėl prieigos prie duomenų (jų skaitymo) iš JAV. Siekiant užtikrinti tinkamą jūsų asmens duomenų apsaugą, buvo sudaryta atitinkama ES standartinė duomenų apsaugos sutartis. ES standartines sutarčių sąlygas galite atsisiųsti čia: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087. Išteklius duomenų saugojimui nuomojant Europoje taip pat taikomos įmonėms privalomos taisyklės (garantija dėl duomenų saugumo tvarkant juos ne Europos šalyse).
Be to, „Volkswagen AG“ darbui ir tolesnei plėtrai užtikrinti naudojasi Vokietijoje įsikūrusių bendrovių „Cariad SE“, „Adastra GmbH“ ir „Deloitte Consulting GmbH“, kaip duomenų tvarkytojų, paslaugomis.
Nagrinėjant jūsų užklausas, taip pat klientų aptarnavimo tikslais ir analizuojant jūsų duomenis tam, kad būtų užtikrinta tinkama klientų aptarnavimo, produktų ir paslaugų kokybė bei jų tobulinimas, paslaugas mums teikia įmonė „Amazon Web Services EMEA SARL“ (Airija), veikianti kaip dokumentų tvarkytojas, kurio debesis veikia Europos Sąjungoje. Įrašai, siekiant pagerinti klientų aptarnavimą, yra transkribuojami naudojant transkripcijai skirtą programinę įrangą „Amazon Transcribe“. AWS yra įsikūrusi Jungtinėse Valstijose, todėl negalima atmesti galimybės dėl prieigos prie duomenų (jų skaitymo) iš JAV. Siekiant užtikrinti tinkamą jūsų asmens duomenų apsaugą, buvo sudaryta atitinkama ES standartinė duomenų apsaugos sutartis. ES standartines sutarčių sąlygas galite atsisiųsti čia: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Savitarnos paslaugas teikti mums padeda „Inbenta Holdings INC.“, Sucursal en España, C/ Arago 222, 08011 Barselona (Ispanija).
III. „Volkswagen“ naudotojo paskyros naudojimas ir pasiruošimas paskyros registracijai
Jei kreipsitės į mus su užklausa dėl mūsų skaitmeninių paslaugų ar programėlių, mes tikrinsime, ar jau turite „Volkswagen“ ID naudotojo paskyrą. Šiuo tikslu paprašysime jūsų el. pašto adreso, kad patikrintume, ar jau turite „Volkswagen“ ID (naudodami „Volkswagen“ ID galite prisijungti prie įvairių „Volkswagen AG“ ar trečiųjų šalių teikiamų internetinių paslaugų (pvz., svetainių ar programų). Jis suteikia prieigą prie centrinės naudotojo paskyros, kurią naudodami galite centralizuotai tvarkyti savo duomenis. Duomenų tvarkymas norint naudotis „Volkswagen“ ID yra atliekamas sutartinių įsipareigojimų vykdymo tikslais (žr. BDAR 6 str. 1 d. b) p.). Registracijai yra reikalingas el. pašto adresas ir jūsų asmeniškai pasirinktas slaptažodis. Žr. išsamią „Volkswagen“ ID privatumo politiką. Šią politiką galite peržiūrėti čia: https://vwid.vwgroup.io/data-privacy).
Jei kreipiatės į mus neturėdami „Volkswagen“ ID naudotojo paskyros, pokalbio metu galite paprašyti mūsų agentų parengti jūsų „Volkswagen“ ID registraciją. Jums sutikus (žr. VI skyrių) mes įrašysime jūsų užsakymą telefonu ir tvarkysime jūsų vardą, el. pašto adresą, adresą, tel. numerį, šalį ir kalbą, kad parengtumėte registraciją ir išsiųstume jums el. laišką su kvietimu užregistruoti „Volkswagen“ ID. Siekiant užtikrinti, kad tik jūs galėtumėte pasiekti savo duomenis, ir kad būtų parengta registracija, turite pasirinkti keturženklį pakvietimo kodą ir pasakyti jį agentui. Kad užbaigtumėte savo „Volkswagen“ ID registracijos procesą, savo kodą turite įvesti per 30 dienų. Tik įvedus teisingą pakvietimo kodą, jūsų iš anksto įrašyti duomenys bus priskirti jūsų „Volkswagen“ ID. Taip bus užkirstas kelias neleistinai trečiosios šalies prieigai prie kliento duomenų, net jei pakvietimas būtų išsiųstas neteisingu adresu. Kliento duomenis mes tvarkome tam, kad parengtume jūsų „Volkswagen“ ID registraciją (žr. BDAR 6 str. 1 d. b) p.). Jūsų užsakymo telefonu įrašą ištriname po 60 dienų, o iš anksto įrašytus kliento duomenis – po 30 dienų.
IV. Sutikimas dėl reklamos gavimo, reklamos būdai ir pasitenkinimo apklausos
Jei jūs turite „Volkswagen“ ID, mūsų klientų aptarnavimą vykdantis agentas patikrins, ar jūs esate anksčiau pateikę mums savo sutikimą gauti reklamą el. pašto adresu, įrašytu jūsų „Volkswagen“ ID. Jei nesate sutikę dėl reklamos gavimo, tai galėsite padaryti pokalbio metu. Jums sutikus (žr. VI skyrių) mes įrašysime jūsų telefonu išsakytą norą duoti sutikimą ir išsiųsime el. laišką su kvietimu sutikti dėl tiesioginės reklamos gavimo. Jūs galite duoti sutikimą gauti jums asmeniškai pritaikytą reklamą spustelėdami nuorodą el. kvietime per 30 dienų (žr. BDAR 6 str. 1 d. a) p.). Gavę jūsų sutikimą el. paštu, mes ištrinsime įrašą su jūsų išsakytu noru duoti sutikimą. Jei jūs nesutiksite, mes ištrinsime jūsų išsakytą norą duoti sutikimą ne vėliau kaip per 60 dienų.
Jei jau esate sutikę gauti tiesioginę reklamą (žr. BDAR 6 str. 1 d. a) p.), mūsų agentas gali susisiekti su jumis ir rekomenduoti tam tikrus produktus ar paslaugas. Siekdami tobulinti mūsų agentų kreipimąsi ir rekomendacijas, mes tvarkome duomenis iš jūsų „Volkswagen“ ID naudotojo paskyros ir susijusių paslaugų, taip pat segmentavimo rezultatus. Jei jūs domitės tam tikrais produktais ar paslaugomis, jūsų domėjimasis bus įrašytas ir tvarkomas siekiant vėliau išsiųsti jums asmeniškai pritaikytą reklamą. Daugiau informacijos apie duomenų apsaugą sutikus gauti reklamą ir reklamos būdus galima rasti „Volkswagen“ ID privatumo politikoje adresu https://vwid.vwgroup.io/data-privacy.
Jei jau esate sutikę gauti tiesioginę reklamą (žr. BDAR 6 str. 1 d. a) p.), išnagrinėję jūsų užklausą mes automatiškai išsiųsime jums el. laišką su nuoroda į pasitenkinimo apklausą, kurioje galėsite pasakyti, ar jus tenkino jūsų prašymo nagrinėjimas. Jums dalyvaujant pasitenkinimo apklausoje, mes naudosime įvairias technologijas ir tvarkysime iš esmės būtinus žurnalo duomenis (IP adresą, operacinę sistemą, interneto naršyklės tipą, apsilankymo datą ir laiką) bei, atsižvelgdami į apklausos tipą, slapukus ir (arba) individualiai pritaikytas nuorodas (žr. BDAR 6 str. 1 d. a) p.). Individualiai pritaikytų nuorodų naudojimas suteikia jums galimybę matyti pažangą, jei pertraukėte savo dalyvavimą pasitenkinimo apklausoje, ir neleidžia dalyvauti apklausoje kelis kartus, bet leidžia mums susieti atitinkamus duomenis (pvz., šalį, amžių, produkto tipą, dalyką) su apklausoje surinktais duomenimis (mes apskaičiuojame anonimiškai segmentuotą metriką ir statistinius duomenis, pagal kuriuos negalima atsekti jūsų kaip asmens, kad įvertintume klientų aptarnavimo kokybę). Daugiau informacijos apie pasitenkinimo apklausos tipą ir duomenų apsaugą ar slapukų tvarkymą galite rasti internetinės svetainės, susietos su atitinkama pasitenkinimo apklausa, poraštėje. Jūsų duomenis iš pasitenkinimo apklausų mes ištriname po trejų metų arba per teisiniuose reikalavimuose numatytą laiką, pvz., kai tikslas, kuriuo jie buvo renkami, yra nebeaktualus, ir jei ištrynimas neprieštarauja jokiems kitiems įsipareigojimams saugoti duomenis.
V. Užklausų ir pasitenkinimo apklausų analizė (be telefonu gautų užklausų įrašų)
Kai pateikiate mums užklausas dėl mūsų skaitmeninių paslaugų ar programėlių, mes užkoduojame pseudonimais agento raštu užfiksuotas užklausas ir analizuojame jas siekdami patobulini klientų aptarnavimą, mūsų produktus ir paslaugas. Norėdami suteikti jums pseudonimus, mes ištriname visus tiesioginius identifikatorius (pvz., vardą, el. pašto adresą, transporto priemonės identifikavimo numerį, naudotojo ID) ir pasiliekame identifikatorius (pseudonimus), kuriais galima atsekti jus netiesiogiai. Taip mes galime analizuoti (pvz., atpažinti kalbą, atlikti sintaksinę analizę, semantinę analizę), skirstyti į kategorijas ir klasifikuoti (pvz., atlikti dalykinių sričių paskirstymą ar klasifikavimą pagal sentimentus) pseudoniminių užklausų tekstą bei apskaičiuoti anoniminę metriką ir statistiką.
Jei jūs turite „Volkswagen“ ID, mes taip pat užkoduojame pseudonimais, analizuojame ir segmentuojame jūsų užklausas bei, jei sutikote gauti reklamą, pasitenkinimo apklausų rezultatus, kad pagerintume mūsų reklamą, klientų aptarnavimą, produktus ir paslaugas. Taip pat susiejame jūsų pseudonimais užkoduotas užklausas ir pasitenkinimo apklausų rezultatus su jūsų „Volkswagen“ ID naudotojo paskyra bei susijusiomis paslaugomis, kad galėtume daryti išvadas apie produktų naudojimo ir problemų, susijusių su produkto naudojimu, ryšį su jūsų prašymais bei atitinkamai pritaikyti mūsų reklamų turinį atsižvelgdami į jūsų prašymus ir jūsų pasitenkinimo apklausų rezultatus (pvz., išbraukti jus iš kampanijų, kurių turinys jums netinka, ar geranoriškai įtraukti jus į atitinkamas kampanijas).
Toks duomenų tvarkymas atliekamas atsižvelgiant į mūsų teisėtą interesą tobulinti reklamą, klientų aptarnavimą, taip pat mūsų produktus ir paslaugas (žr. BDAR 6 str. 1 d. f) p.). Jūsų duomenis, gautus iš analizių ir segmentavimo, mes ištriname po trejų metų (kai siekiame tobulinti reklamą ir klientų aptarnavimą), po penkerių metų (kai siekiame tobulinti mūsų produktus ir paslaugas) arba per teisiniuose reikalavimuose numatytą laiką, pvz., kai tikslas, kuriuo ji buvo renkama, yra nebeaktualus, ir jei ištrynimas neprieštarauja jokiems kitiems įsipareigojimams saugoti duomenis.
VI. Telefonu gautų užklausų įrašymas ir analizė bei pasitenkinimo apklausos
Jei teiksite mums klausimus dėl mūsų skaitmeninių paslaugų ir programėlių ar dalyvausite pasitenkinimo apklausose telefonu, prieš prasidedant pokalbiui jūs galite sutikti, kad jūsų skambutis būtų įrašytas kokybės užtikrinimo ir klientų aptarnavimo bei produktų ir paslaugų tobulinimo tikslais – tam reikės sekti paeiliui pateikiamus pranešimus ar nurodymus arba paspausti atitinkamą savo telefono mygtuką (žr. BDAR 6 str. 1 d. a) p.). Jūs galite bet kuriuo metu atšaukti savo sutikimą įrašyti pokalbį, informuodami apie tai agentą pokalbio metu arba vėliau išsiųsdami el. laišką adresu info-datenschutz@volkswagen.de.
Jei davėte mums aiškų sutikimą įrašyti vieną arba daugiau pokalbių, mes įrašysime ir transkribuosime jūsų pokalbį bei susiesime įrašą su esamais ankstesnių pokalbių įrašais, siekdami gerinti klientų aptarnavimo kokybę, taip pat tobulinti mūsų produktus ir paslaugas (pvz., agento raštu užfiksuojama užklausa, siekiant pagerinti transkripciją, jei įrašai yra sunkiai suprantami, arba pasitenkinimo apklausos rezultatas, siekiant tikslesnio aiškinimo dėl jūsų pasitenkinimo mūsų klientų aptarnavimu).
Norėdami užtikrinti klientų aptarnavimo kokybę, mes analizuojame įrašus tiesiogiai teksto forma (pvz., taikydami kalbos atpažinimą, sintaksinę analizę, semantinę analizę), juos suskirstome į kategorijas bei klasifikuojame (pvz., paskirstome pagal dalyką, klasifikuojame pagal sentimentus). Tokia analizė leidžia mums daryti išvadas tokiais klausimais kaip pokalbio trukmė, turinys ir veiksmai pokalbio metu ar jūsų pasitenkinimas klientų aptarnavimu. Taip mes galime nustatyti atitinkamus su klientais susijusius klausimus ir juos panaudoti per trumpus pranešimus ir mūsų agentų mokymus (pvz., užtikrinti, kad būtų laikomasi gairių, ar teikti rekomendacijas remiantis praktiniais pavyzdžiais). Jūsų duomenis iš įrašo analizės po 30 dienų mes ištriname arba anonimizuojame pašalindami visus identifikatorius ir pritaikydami balso iškraipymą įraše, kad pagal juos nebūtų galima jūsų atsekti.
Siekdami pagerinti klientų aptarnavimą ir savo produktus bei paslaugas, per 30 dienų mes užkoduojame pseudonimais ir transkribuojame įrašus bei pašaliname visus tiesioginius identifikatorius (pvz., vardą, el. pašto adresą, transporto priemonės identifikavimo numerį, naudotojo ID), taip pat pritaikome įrašui balso iškraipymą. Tačiau mes saugome atsitiktinai sugeneruotą identifikatorių (pseudonimą), pagal kurį galima netiesiogiai atsekti jūsų „Volkswagen“ ID siekiant susieti įrašą su kitais įrašais. Atlikę pseudonimizaciją, mes analizuojame įrašus teksto forma (pvz., taikydami kalbos atpažinimą, sintaksinę analizę, semantinę analizę), juos suskirstome į kategorijas bei klasifikuojame (pvz., paskirstome pagal dalyką, klasifikuojame pagal sentimentus). Tokia analizė leidžia mums daryti išvadas tokiais klausimais kaip pokalbio trukmė, turinys ir veiksmai pokalbio metu, jūsų pasitenkinimas klientų aptarnavimu, taip pat nustatyti aiškias ir numanomas problemas, susijusias su mūsų produktų bei paslaugų naudojimu. Taip mes galime patobulinti klientų aptarnavimo procesus ir technologijas, parengti agentų teikiamas rekomendacijas ar pagerinti kalbos atpažinimą, mūsų produktus ir paslaugas, pašalinti duomenų perdavimo klaidas tarp transporto priemonės ir mobiliojo telefono naudojant vieną iš mūsų programėlių ar palengvinti naudojimąsi tokia programėle. Jūsų pseudonimizuotus įrašus mes ištriname po trejų metų arba per teisiniuose reikalavimuose numatytą laiką, pvz., kai tikslas, kuriuo ji buvo renkama, yra nebeaktualus, ir jei ištrynimas neprieštarauja jokiems kitiems įsipareigojimams saugoti duomenis.
C. Verslo klientų asmens duomenų tvarkymas naudojant CIC
Verslo klientų duomenys naudojantis CIC interneto svetaine / programėle „Feature“ tvarkomi iš esmės taip pat, kaip aprašyta B dalyje (jei funkcijos ir paslaugos naudojantis CIC verslo klientams yra siūlomos). Spręsdami jūsų, kaip verslo klientų, problemas, be vietoje B.II.1. dalyje minėtų privačių asmens duomenų arba vietoje jų, tvarkome asmeninius verslo duomenis (pvz., tarnybinio el. pašto adresą, organizacijos adresą). Savitarnos („Self Service“) paslaugos (B.II.2 dalis) verslo klientams naudojantis CIC šiuo metu neteikiame. Verslo klientams taikomos „Volkswagen ID“ (B.III.) nuostatos atitinkamai galioja ir „ONE Business ID“. Susipažinkite su išsamia „ONE Business ID“ privatumo politika. Ją rasite adresu https://onebusinessid.com/legal#dataprivacy. „One Business ID“ paskyros registracijos parengimo paslaugos šiuo metu verslo klientams naudojantis CIC neteikiame, taip pat neteikiame ir sutikimo gauti reklamą, susisiekti reklamos tikslais, apklausų dėl pasitenkinimo (B.IV) ir apklausų dėl pasitenkinimo (išskyrus telefoninius atvejus) (B.V.) gavimo parengimo paslaugų. Atitinkamai verslo klientams galioja nuostatos dėl atvejų analizės (išskyrus telefoninius atvejus (B.V. dalis) ir telefoninių atvejų ir (arba) apklausų dėl pasitenkinimo (B.VI. dalis) registravimo ir analizės.
D. Kibernetinis saugumas
Įtardami kibernetinio saugumo išpuolius, susijusius su mūsų skaitmeninėmis paslaugomis, galite kreiptis į mūsų Customer Interaction Center arba CIC. Dėl šios priežasties „Volkswagen AG“ tvarko atitinkamus reikalingus su asmenimi susijusius duomenis, kaip antai jūsų asmens duomenis (pvz., pavardę, el. pašto adresą, adresą, telefono numerį, šalį ir kalbą), sutarties duomenis (pvz., jūsų sutarties ir kliento numerius, sutikimus), sandorių duomenis (pvz., užsakymų ir sąskaitų duomenis), transporto priemonių duomenis (pvz., transporto priemonės identifikavimo numerį, pirmosios registracijos datą, informaciją apie įrangą), naudojimosi transporto priemone duomenis (pvz., ridą, kelionių žurnalą, skysčių lygį), techninės priežiūros duomenis (pvz., transporto priemonės pristatymo ir pasiėmimo datą, pakaitinį automobilį), aparatinės įrangos duomenis (pvz., galinio įrenginio tipą, galinio įrenginio gamintoją, galinio įrenginio serijos numerį), programinės įrangos duomenis (pvz., techninę-programinę įrangą, operacinę sistemą, programėlės versiją), naudojimosi IT duomenis (pvz., registraciją paslaugoms, naudojimąsi funkcijomis) arba apmokėjimo duomenis (pvz., banko rekvizitus).
Teisinis susisiekimo pagrindas kibernetinio saugumo atakų atveju yra viršesnis teisėtas interesas pagal BDAR 6 str. 1 d. f p. Teisėtas „Volkswagen AG“ interesas yra užtikrinti kuo geresnį mūsų skaitmeninių ir kitų paslaugų saugumą.
Tvarkant duomenis mums kaip duomenų tvarkytojos padeda „Cariad SE“ ir „Salesforce.com“. Galimi atvejai, kad prieiga prie informacijos bus suteikta JAV įsikūrusiai įmonei „Salesforce.com, Inc.“, taigi yra sudaryta sutartis pagal atitinkamas ES Standartines sutarčių sąlygas (tinkamo duomenų tvarkymo garantija ne ES šalyse). Taikytas standartines ES sutarčių sąlygas galite rasti naudodamiesi URL https://eur-lex.europa.eu/legal-content/DE/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Be to, jūsų duomenis saugome tiek, kiek reikia konkretiems minėtiems tikslams, dėl kurių mes tvarkome jūsų duomenis, pasiekti, jei ištrinti duomenų mums nekliudo kitos numatytos saugojimo pareigos.
E. Jūsų teisės
Jūs galite bet kuriuo metu nemokamai pasinaudoti toliau išvardytomis teisėmis, kurias turite bendradarbiaudami su „Volkswagen“. Daugiau informacijos apie naudojimąsi savo teisėmis rasite D dalyje.
Teisė susipažinti: jūs turite teisę gauti iš mūsų informacijos apie jūsų asmens duomenų tvarkymą (pagal BDAR 15 str.).
Teisė ištaisyti: jūs turite teisę reikalauti, kad mes ištaisytume jūsų asmens duomenis, jei jie yra neteisingi ar neišsamūs (pagal BDAR 16 str.).
Teisė ištrinti: jei yra tenkinami BDAR 17 str. nurodyti reikalavimai, jūs turite teisę reikalauti ištrinti jūsų duomenis. Jūs taip pat galite reikalauti ištrinti savo duomenis, jei, pvz., jie nebereikalingi tais tikslais, kuriais buvo renkami. Be to, jūs galite reikalauti ištrinti duomenis, jei mes tvarkėme juos remdamiesi jūsų sutikimu, o jūs atšaukiate šį sutikimą.
Teisė apriboti tvarkymą: jei yra tenkinami BDAR 18 str. nurodyti reikalavimai, jūs turite teisę reikalauti apriboti jūsų asmens duomenų tvarkymą. Taip galėtų atsitikti jei, pavyzdžiui, užginčytumėte savo duomenų tikslumą. Tokiu atveju jūs galite reikalauti, kad tvarkymas būtų apribotas tol, kol nebūtų ištirtas jūsų duomenų tikslumo klausimas.
Teisė prieštarauti: jei duomenų tvarkymas yra grindžiamas viršesniu teisėtu interesu, jūs turite teisę prieštarauti jūsų duomenų tvarkymui. Prieštaravimas yra galimas, jei tvarkant duomenis remiamasi viešuoju interesu arba pagrįstu „Volkswagen AG“ ar trečiosios šalies interesu. Prieštaravimo atveju paprašysime jūsų nurodyti priežastis, kodėl jūs prieštaraujate duomenų tvarkymui.
Be to, jūs turite teisę prieštarauti duomenų tvarkymui tiesioginės rinkodaros tikslais. Tas pats taikytina ir profiliavimui, jei jis yra susijęs su tiesiogine rinkodara.
Teisė į duomenų perkeliamumą: jei duomenys tvarkomi remiantis sutikimu arba vykdant sutartį ir toks tvarkymas atliekamas automatizuotu būdu, jūs turite teisę gauti savo duomenis įprastu struktūrizuotu ir automatizuotai nuskaitomu formatu bei perduoti juos kitam duomenų valdytojui.
Teisė atšaukti: jei duomenys yra tvarkomi remiantis sutikimu, jūs turite teisę bet kada nemokamai atšaukti savo sutikimą. Toks atšaukimas neturės atgalinio poveikio.
Teisė pateikti skundą: jūs taip pat turite teisę pateikti priežiūros institucijai (pvz., Žemutinės Saksonijos duomenų apsaugos pareigūnui) skundą dėl to, kaip mes tvarkome jūsų duomenis.
F. Kontaktiniai duomenys
Kur kreiptis norint pasinaudoti savo teisėmis
Informacijos apie kontaktinį asmenį, į kurį galite kreiptis dėl naudojimosi savo teisėmis, ir bet kokios papildomos informacijos galite rasti paspaudę nuorodą https://datenschutz.volkswagen.de.
Duomenų apsaugos pareigūnas
Iškilus klausimų dėl duomenų apsaugos, kreipkitės į mūsų duomenų apsaugos pareigūną:
Su „Volkswagen“ ID privatumo politika, taip pat produktų / paslaugų, kai naudojamasi CIC, privatumo politika susijusi dalis
[xy] Klientų veiklos centras (CIC)
Klientų veiklos centrui (CIC) jūs galite teikti užklausas dėl mūsų skaitmeninių paslaugų ar programėlių (paštu, el. paštu arba telefonu). Tokiu atveju [mes tvarkome / „Volkswagen AG“ tvarko] jūsų asmens duomenis (pvz., vardą, el. pašto adresą, adresą, tel. numerį, šalį ir kalbą) jūsų užklausos nagrinėjimo ir kliento aptarnavimo tikslais. Daugiau informacijos apie jūsų asmens duomenų tvarkymą naudojantis CIC galima rasti CIC privatumo politikoje adresu [https://vwid.vwgroup.io/data-privacy].
Jei CIC negali išspręsti jūsų problemos, bus kreipiamasi į <tarnyba>, kad ji išnagrinėtų jūsų užklausą ir išspręstų problemą. <tarnyba> tvarkys jūsų asmens duomenis padedant <tvarkytojas (šalis)>. Jei negalima atmesti galimybės, kad prieigą (skaitymo galimybę) prie informacijos turės <trečioji šalis> įsikūręs <tvarkytojas>, siekiant užtikrinti reikiamą jūsų asmens duomenų apsaugą bus sudaryta ES standartinė duomenų apsaugos sutartis. ES standartines sutarčių sąlygas galite atsisiųsti čia: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.