2.15.90.1, 2019-05-09 00:05:56

Darbiniai skysčiai.

Apsauga nuo rūdžių, šilumos ir kalkių: rinkitės originalius „Volkswagen“ darbinius skysčius.

Jie saugo variklį nuo rūdžių, šilumos ir kalkių nuosėdų, perduoda stabdymo jėgą, užtikrina gerą matomumą ir švaresnį orą... Kitaip sakant, be jų niekas neveiktų. Atraskite originalius „Volkswagen“ darbinius skysčius.

Geram matomumui.

Rinkitės originalą.

image

Toliau nevažiuokite! 
Kreipkitės pagalbos į specialistus.

image

Šviečia: per mažai aušinimo  skysčio, per aukšta temperatūra arba sistemos gedimas.

Blyksi: aušinimo sistemos gedimas.

Temperatūros indikatorius įspėjimo srityje? 
Sustokite, išjunkite variklį ir palaukite, kol jis atauš. Tik tada galima važiuoti toliau. Patikrinkite variklio aušinimo  skysčio lygį.

Ar temperatūros rodyklė normaliame diapazone? 
Varikliui ataušus patikrinkite aušinimo  skysčio lygį ir prireikus papildykite. Ar lygis tinkamas? Dėmesio: gedimas! Toliau nevažiuokite, kreipkitės į techninės priežiūros partnerį.

image

Pasirūpinkite, kad variklis neveiktų aukštomis apsukomis ir nebūtų labai apkrautas.

Žinios, keitimas, techninė priežiūra.

Visi svarbūs aušinamojo skysčio aspektai. Per 4 cilindrų variklio aušinimo cirkuliacinį kontūrą kas minutę prateka ir variklį aušina iki 100 litrų aušinimo skysčio – su sąlyga, kad mišinys yra tinkamas, nepasenęs ir reikiamos klasės.

Ypač patikimas nepalankiomis sąlygomis.

Stabdžių skystis turi atitikti griežtus reikalavimus. Tai vienintelis būdas užtikrinti, kad automobilis bus saugiai stabdomas ir šaltu, ir karštu oru.

Takus netgi šaltu oru. 
Netgi šalčiausiu oru stabdžių skystis neturi užšalti arba sutirštėti.

Suriša drėgmę. 
Stabdžių skystis yra higroskopinis: jis sugeria vandenį, todėl stabdžių sistemoje nesusidaro vandens lašų, dėl kurių pradeda rūdyti metalas ir sumažėja stabdymo jėga.

Aukšta virimo temperatūra. 
Stabdžių skystis neturi užvirti, antraip susidaro suspaudžiami garų burbuliukai.
 Tokiu atveju į stabdžius neperduodama visa stabdymo jėga.

Stabdžių skystis sugeria vandenį, dėl to vandens kiekis stabdžių sistemoje yra labai mažas. Kita vertus, tai reiškia, kad vandens kiekis stabdžių skystyje ilgainiui vis didėja. Jeigu vandens per daug, sumažėja virimo temperatūra ir gali susidaryti garų burbuliukų. Nuspaudus stabdžių pedalą šie burbuliukai suspaudžiami. Stabdymo jėga sumažėja.

Kad būtų užtikrintas jūsų ir kitų žmonių saugumas, stabdžiai turi veikti patikimai. Bet kokius su stabdžiais susijusius darbus turi atlikti tik išmokyti specialistai, pageidautina „Volkswagen“ atstovo serviso darbuotojai.

Naujo „Volkswagen“ automobilio stabdžių skystį pirmą kartą reikia keisti po 3 metų, vėliau rekomenduojama keisti kas 2 metus.

Ar pasirengę kitam žingsniui?