Mėnesinė įmoka nuo
552€*
Kaina nuo
55 504€ įskaitant PVM
Bagažo skyriaus talpa
810l
Variklio galia
170–250kW (230–340 AG)
Sąnaudos
6,6–8,9l/100 km
Efektyvumo klasė
D–Bpagal WLTP

Laikosi savo kelio ir nurodo jį prietaisų skydelyje

Touareg neša šviežią oro srautą į gatves. Ir tuo pačiu metu į negrįstus kelius. Inovacijos, kaip elektromechaninė skersinio stabilizavimo sistema, matriciniai šviesos diodų priekiniai žibintai arba „Innovision Cockpit“ sistema pasirinktinai ištobulina įvairų važiavimo potyrį šiame visureigyje.

Ištobulinti važiavimo potyriai su trimis pažangiaisiais išskirtiniais privalumais

„Innovision Cockpit“

Universalusis centrinis valdymo pultas be jungiklių

 

Pasirinktinai: aktyvi skersinio stabilizavimo sistema

Tiksliam vairavimui ir stabiliam važiavimui posūkiuose

 

Pasirinktinai: „IQ.LIGHT“ – matriciniai šviesos diodų priekiniai žibintai

Dinamiškai išvaizdai be akinimo

Aktyvios elektromechaninės skersinio stabilizavimo sistemos VW Touareg automobilyje iliustracija
Matriciniai šviesos diodų priekiniai žibintai Touareg automobilyje

„Innovision“

Važiavimo potyris

  • Visų ratų vairavimo sistemos VW Touareg automobilyje iliustracija
    Visų ratų vairavimo sistemos VW Touareg automobilyje iliustracija
  • Pneumatinės važiuoklės jungiklis VW Touareg automobilyje
    Pneumatinės važiuoklės jungiklis VW Touareg automobilyje
  • Važiavimo profilio pasirinkimo jungiklis VW Touareg automobilyje
    Važiavimo profilio pasirinkimo jungiklis VW Touareg automobilyje
  • Aktyvių stabilizatorių veikimo principo VW Touareg automobilyje iliustracija
    Aktyvių stabilizatorių veikimo principo VW Touareg automobilyje iliustracija

Vairuokite dinamiškiau, manevruokite patogiau

  • Visų ratų vairavimo sistemos VW Touareg automobilyje iliustracija
    Visų ratų vairavimo sistemos VW Touareg automobilyje iliustracija

Automobiliuose su pasirinktine visų ratų vairavimo sistema1, kai važiuojama mažesniu nei 37 km/h greičiu, galiniai ratai pasukami priešinga priekiniams ratams kryptimi. Apsisukimo skersmuo sumažinamas daugiau nei vienu metru. Kai važiuojama didesniu greičiu, galiniai ratai pasukami sinchroniškai su priekiniais ratais. Touareg važiuoja dinamiškiau ir stabiliau persirikiuoja į kitą eismo juostą.

1 Tik derinyje su pasirinktine pneumatine važiuokle

Dizainas

  • Matriciniai šviesos diodų priekiniai žibintai Touareg automobilyje
    Matriciniai šviesos diodų priekiniai žibintai Touareg automobilyje
  • Du šalia stovintys VW Touareg
    Du šalia stovintys VW Touareg
  • VW Touareg vaizdas iš šono
    VW Touareg vaizdas iš šono
  • VW Touareg su „Black Style“ dizaino paketu vaizdas iš šono
    VW Touareg su „Black Style“ dizaino paketu vaizdas iš šono
  • Žvilgsnis iš viršaus į VW Touareg su panoraminiu pakeliamu ir stumdomu stoglangiu
    Žvilgsnis iš viršaus į VW Touareg su panoraminiu pakeliamu ir stumdomu stoglangiu
  • 18 colių ratlankis „Cascade“
    18 colių ratlankis „Cascade“
  • Touareg interior with focus on Innovion Cockpit
    Touareg interior with focus on Innovion Cockpit

Dinamiška išvaizda be akinimo

  • Matriciniai šviesos diodų priekiniai žibintai Touareg automobilyje
    Matriciniai šviesos diodų priekiniai žibintai Touareg automobilyje

Važiuojate mieste, vakare užmiesčio keliu ar automagistrale blogomis oro sąlygomis: pasirinktiniai „IQ.LIGHT“ – matriciniai šviesos diodų priekiniai žibintai pritaiko šviesos diodų segmentų intensyvumą ir šviesos nuotolį prie besikeičiančių važiavimo situacijų. Dėl „Dynamic Light Assist“ sistemos kiti eismo dalyviai neakinami net ir aktyviomis tolimosiomis šviesomis. Geriau apšviečiami keliai, užkertamas kelias trukdantiems atspindžiams nuo apšviečiamų kelio ženklų. O jūsų Touareg tiesiogine prasme įgauna ypatingą spindesį.