Įperkamesnis, nei manote:
elektrinis judrumas

Šiais laikais elektriniai automobiliai nebėra nišiniai gaminiai. Nepaisant to, daug žmonių vis dar mano, kad jie brangūs. Sužinokite, kodėl taip nebėra ir kaip ateityje jie gali dar labiau atpigti.

Pro „Volkswagen ID.3“ eina praeivis.

Elektrinis mobilumas už
patrauklią pradinę kainą

Nepaisant didžiulio pastarųjų metų progreso, akumuliatorius išlieka brangiausiu elektrinio automobilio komponentu. Tačiau su moduline elektrinės pavaros matrica sukūrėme standartinę platformą visai „ID.“ šeimai, todėl galime ypač efektyviai pagaminti didelį skaičių automobilių. Dėl to sumažėja gamybos sąnaudos, tad galime siūlyti patrauklią 30 000 eurų ar net mažesnę kainą. Juk mūsų tikslas yra masinėje rinkoje prieinamas elektrinis mobilumas.

Vyras dirba, matomas jo „Volkswagen ID.3“.

Pigus eksploatavimas.
Nauda jums.

Elektrinio automobilio bendros eksploatavimo išlaidos, į kurias įeina suvartojama energija, automobilių mokestis, priežiūra, nusidėvėjimas ir draudimas, gali būti mažesnės, nei panašaus automobilio su vidaus degimo varikliu. Šis skirtumas akivaizdžiausias vertinant suvartojimą (nes elektra paprastai pigesnė už degalus) ir automobilių mokestį. Automobiliams su vidaus degimo varikliais jis jau pagrįstas CO2 emisijomis ir kitais veiksniais ir gali dar labiau didėti dėl intensyvesnių Vokietijos vyriausybės klimato apsaugos pastangų.

„ID.3“ priežiūros kaštai gali būti 30–40 % mažesni nei panašaus automobilio su vidaus degimo varikliu. Pagrindinė priežastis – nebereikia keisti alyvos.

Jokių trūkumų dėl draudimo. Vokietijoje „ID.3“ šiuo metu gali būti net trimis draudimo klasėmis žemiau panašaus automobilio su vidaus degimo varikliu.

„ID.“ šeimos nusidėvėjimo išlaidos daugiausia susijusios su didelėmis optimizuotos riedėjimo trinties padangomis. Jos padeda pasiekti geriausią nuvažiuojamą atstumą, tačiau yra brangesnės už automobiliuose su vidaus degimo varikliais naudojamas padangas.